torsdag 14 april 2011

Lever och mår bra.

Hej hopp.
Dagarna rullar verkligen på i 100 knyck:-))
Leo har haft feber i två dagar och just för tillfället är han hos farmor och farfar för att sova över där, så att vi kan jobba imorgon.

Imorgonkväll blir det jobbparty, eller party och party -jag ska köra:-) Vi ska på Oleary´s och käka mat och sedan har de någon sorts kryss som man ska lösa. Ska bli trevligt. På lördag blir det Isgalan och sedan hamburgegrillning på altanen.

Påsk börjar närma sig. NN har jour hela påskhelgen, så det blir ganska lungt. Familjen Staberg kommer upp, så det ska bli kul att träffa dem. Det var ju ända sedan jul som vi sågs:-))

Har helt glömt bort att jag har en kamera?? knäpper aldrig kort numera, måste ta och skärpa mig.
Må gott /Lissan

1 kommentar:

  1. Vi längtar och ser verkligen fram emot att träffa er. Träffa "våra" goooa killar och er. Jenny har sovit över hos Molly inatt och Johanna var hos Carro på kalas igår kväll till kl.21:30. Nu är Johanna på ridningen med pappa och Jenny hos Molly - och själv sitter jag och dricker kaffe,tidning,lyssnar på Jay Smith och förbereder mig snart för Täby bakluckeloppis med Millan.

    SvaraRadera