tisdag 25 oktober 2011

Hej Vänner! Vilken härlig höstdag. Frost i morse på backen och nu lyser solen på alla fina färger i naturen:-) Ska snart bege mig upp i skogen för att sätta ut en orienteringsslinga för 2:orna, så jag får iallafall vara ute i detta fina väder idag:-)
Leo kan äntligen ha sin nya täckdress som vi köpte i sälen för 2 år sedan:-) Den passar perfekt nu. Annars flyter dagarna på. Har varit i Umeå i helgen på en utbildning och den gick väl sådär -behöver köra stenhård träning nu för att jobba upp styrkan i magen, och jag som har så mycket annat att göra, eller vill göra rättare sagt:-) Älskar ju advent och den mysiga tiden med pyssel, bak, pynt mm mm:-) Men ska försöka klämma in det också. Sen det sura var ju att jag missade höstens händelse, nämligen den stora scrapphelgen på nola:-( fast det kommer ju en ny till våren. Och sen är det ju bara någon vecka kvar till julpysseldagen:-)) Må gott alla, du drar jag till skogs //lissan

1 kommentar:

  1. Underbara Leo så varm och go..här har det inte kommit snö ännu med +10 grader utomhus. Vi är inne i november och gräsmattorna är fortfarande gröna. Kram Carola

    SvaraRadera