fredag 30 december 2011

Hej Hopp!

Oj oj, vad länge sedan:-)
Men det har varit en fullspäckad höst/vinter och bloggandet har försvunnit:-)
Sitter på jobbet idag, och det har inte kommit några barn ännu. Niklas är ledig, så barnen är hemma.

Julen har varit lugn och skön. Lite snäll hade jag varit också, så lite julklappar fick jag. Barnen var också nöjda. Inge snö, men halt. Uppesittarkväll hos mor och sedan julafton i bjästa.

Idag efter jobbet blir det en sväng på stan och sedan blir det tacomys eftersom det är fredag.
Imorgon vankas det nyårsafton och den kommer vi att tillbringa med familjen Grön/Nilsson.

Ser verkligen fram emot 2012, då jag tror att det blir ett perfekt år för mig:-) Ska bara börja skriva ner mina nyårslöften också.
ha det super och ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
//Lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar