onsdag 10 november 2010

Hej hopp!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar........
Viss åker humöret lite uppåt när det snöar och blir vitt och ljust igen, än fast det kom väldigt mycket idag:-)
Annars är det väl lite sådär. Laban och Casper har haft feber sedan i fredags. Casper gick till skolan idag.
Fast så åkte jag dit sent i går kväll. Har haft ont i halsen några dagar, men i natt åkte jag på feber. Så natten bestod av sömnlöshet, frossa och svettningar om vart annat. Var alltså hemma idag och har legat i soffan hela dagen. Ingen feber nu, men ont i halsen och allmänt slö:-(

I fredags var jag på en "fruhippa" Ulrika gifte ju sig i september och kommer att ha en bröllopsfest till helgen, så vi drog ut henne på en "fruhippa" 20 glada tjejer samlades på dekarsjön där vi åt, drack och hade trevligt. Sedan drog vi in till Oleary´s där vi avslutade kvällen.

Är ju väldigt dålig på att både blogga och lägga in bilder, men så är det -hinner helt enkelt inte:-)) Förra veckan följde jag med familjen Vedmans på en lite grillning borta vid veckefjärden.




Härligt att kunna sluta tidigt och sedan dra iväg:-)) Pinnbrödsgrillnig -super gott. Leo sovde först i vagnen, men när han vaknade fick han också grilla pinnbröd.

Ha det bra allihopa /lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar