onsdag 24 november 2010

Nu är jag här igen:-))

Nu är jag här igen och så även advent, gillar ju den tid på året:-))
Började igår med att hänga upp gardinerna i Laban och Caspers rum och sedan i tv rummet och köket. Har idag fortsatt, så nu är det bytt överallt och julpynten och stakarna är på plats:-))
Idag blev det också lussekattsbak -mums

Barnen fick ju självklart också rulla några lussekatter:-)

Har ju glömt att berätta om förra helgen också. Den bestod av julkortstillverkning på lördagen med scrapföreningen. Sedan på eftermiddan blev det 40-års fest hos Tanja som fyllde år. Buffé med massor av läckerheter och sedan vin och goda drinkar. Vi hade gått ihop ett gäng och köpt en stor scrapväska -vill också ha. Hoppas tomten tycker att jag varit snäll iår, så att jag också får en sådan väska:-)) På söndan jobbade NN hela dagen och jag donade på hemma och sedan blev det rusta, willys och sedan middag hos mor & Åke.

NN har gjort ett super snyggt inbyggt skåp i vårat kök (där vi har köksbordet)


Före och efterbild. Händig man jag har. Saknas hyllor i skåpet och knoppar på dörrarna och sedan all porslin. Ska ju på Ikea till helgen, så då köper vi hyllor och knoppar. Blir snyggt va? Nu vill man ju göra om resten av köket också:-))

Vi hörs/lissan

2 kommentarer:

  1. Äntligen får man läsa något från dej, har

    saknat det oerhört.Skåpet blev ju SUPERSNYGGTen oerhört duktig man du har. kram från din mor.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig han är, jättesnyggt=)

    SvaraRadera