söndag 19 december 2010

4:e advent


Sitter här vid frukostbordet och har tänt det 4:e ljuset-mysigt.

Igår blev det en stadstur för att inhandla de sista julklapparna, och det gick faktiskt riktigt bra. Hittade allt det jag skulle ha för dagen. 2 paket kvar, men måste fundera tills imorgon vad jag ska köpa:-)) Fika med Suss innan jag åkte hem igen. Sedan blev det julklappsinslagning. Det är igentligen det bästa tycker jag, vägrar att de ska slå in på affären:-)
Bjuden på middag hos familjen Karlsén/Bergström och sedan blev det kyrkobesök och stämmningsfull julmusik. Felicia skulle sjunga med en barnkör. Väldigt fint. Tillbaka till Annicas för att se på robinson finalen.

Nu är vi uppe i ottan för att åka till Vårby på Labans skidtävling:-)) Vi har kioskansvar, så vi blir nog där ett tag. Sedan har Casper träning och sedan STOR fika hos mor:-)) Soffläge runt 18:00 tror jag det blir:-))
Ha en bra dag i det härliga vädret //lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar