tisdag 8 februari 2011

Här är jag:-)

Hej på er alla. Här är jag:-))
Oj, oj vad tiden tinner iväg och mycket ska man hinna med.
Stockholm och "Nike blast" förra helgen med massor av träning, god mat och trevligt umgänge med brudarna.
Sen en hektisk vecka med allt vad det innebär.
Helgen var relativt lugn. Laban och jag rensade lungorna uppe på hörnsjön med en härlig skidtur och sedan på eftermiddan/kvällen blev det middag och mello med Karlséns, Lundblads och Suss. Mycket trevligt.
I söndags Caspers hockeysammandrag och sedan avslutade vi helgen med spa nere i källaren:-))

Ny vecka. Igår kväll var jag på mitt första ljusparty hos linda. Slog till och köpte lite ljus och sedan blev det fika.
Nu är det dags för dagens jobb och ikväll är det tävling för Laban. Full rulle:-))
/Lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar