torsdag 24 februari 2011

Helg:-)

Japp, så tog jag helg idag:-)) Känns jätte bra, men jag kan säga att helgen kommer att vara fullproppad med diverse kalas, tävlingar och sammandrag(hockey). Men det gillar jag, dvs att det är fullt upp:-))

Helgen som var hade Laban skidtävling i Bredbyn. Hela familjen packade in oss i bilen och gav oss iväg.

Här startar Laban sitt åk. Det var skate som gällde. 1,8km och när han kom i mål var han helt slut:-)

Leo och Casper hejade på. Även mor och Åke kom upp och tittade.
på eftermiddan blev det sedan friåkning på arenan innan Caspers träning. Många piggelinpoäng för barnen blev det denna dag:-))

Igår hade vårat arbetslag på skolan en föreläsning om "feedback", mycket intressant. Därefter åkte vi in till stan och åt middag ihop.

Slutar ju tidigt idag, så jag sovde ner Leo och sedan har jag bakat fudgemuffins till Labans kalas. Nu blir det lite städning och sedan matlagning. Kvällen består av träning för Casper, Laban och mig.

Imorgon är jag ledig. En arbetskompis jobbar mina tider och jag jobbar tillbaka dem till henne senare = perfekt. Då blir det mer städning och fixning inför barnkalaset som blir 13:30 när Laban slutar skolan. Lev och njut//lissan

1 kommentar:

  1. Åh, vilka coola grabbar!
    Och laban - vilken skidkille och i värsta Sverigedräkten. Ser ju att du är hur bra som helst redan som 9:åring. Ska bli kul att se dig på spåren i framtiden.Kram

    SvaraRadera