tisdag 12 oktober 2010

Hej!

Är verkligen en usel bloggare för tillfället, men har krongel med datorn. Kan inte få in några bilder och kommer inte riktigt in på nätet, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra???? Ringa en vän kanske:-) typ bersa eller köpa en ny dator, får bli det första förslaget först.

Annars är väl allt bra. Rullar på med det mesta vad gäller jobbet, barnens träningar, städning, handling, läxläsning, bakning, kalas, möten mm, listan kan bli hur lång som helst:-)) men sedan finns det ju massor av roliga händelser framöver också. Det första är ju till helgen. Caspers ska först ha kalas för sina kompisar kl. 13-30 till 16:30 på fredag och sedan blir det kalas för våra vänner. Lördag och söndag tillbringar jag på nola där det är scraphelg -som jag längtar:-) Tänk er att få sitta och scrappa i dagarna två.
Casper riktiga födelsedag är ju på söndag, så på eftermiddan blir det familjekalas med Tacos och tårta.

Hoppas ni har det bra i höstmörkret. Tänd ljus och kryp upp i soffan med en kopp te och se på tv´n. De ska jag göra.
Vi hörs/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar