torsdag 13 januari 2011

Snö

Hej hopp allihopa.

Härligt väder vi har, med mycket snö som kommit. I lördags var Leo med och skottade lite och sedan byggde vi en snögubbe.

Bra med skotthjälp:-))

Så har ännu en vecka gått. Lite jobbigt att vända tillbaka dygnet bara. Inga fler sovmorgnar, utan upp i ottan. Förutom det vanliga med skola, fritis, jobb och träningar, så hade vi kioskansvar på kempis igår. Snälla-super-gulliga Åsa kom och passade barnen medans Nn och jag var där. Mest handlar det om att städa, inte så mycket försäljning.

Idag hade jag också första passet på EH för iår -man var ju lite ringrostig, men roligtvar det. Så nu har jag väldigt ont i mitt knät:-(
Modomatch på tv´n när jag komm hem och Modo tog hem vinsten- jippi:-))

Imorgon är det fredag och då händer det roliga saker:-)) Vi hörs/Lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar