torsdag 20 januari 2011

Sol:-)

Hej! Vabbar idag för Leo är snorig och har lite feber, men nu sover han lite lunch:-))
Soligt och fint är det ute, men lite kallt.

Här är bilden på Leo´s och min snögubbe. Lika stor (liten) som Leo:-))

I söndags var det dags för barnens vasalopp uppe på skyttis. Jag tog med mig Laban dit medans de andra åkte till svedjeholmen där Casper hade sammandrag i hockeyn.

Mycket folk var det där, än fast det var lite busväder. Blåste ganska mycket. Laban fick mitt nummer -10, som jag alltid hade i innebandyn:-))
Vid starten var det en framför Laban som stöp, så han fick en halvdålig start, men sen gick det bra.

Medalj vid målgång. Sedan åkte vi ut till svedjeholmen för att se Caspers sista match, som de vann. Hem och slappa i soffan. Åsa och Björn följde också med hem. Film och pizza =perfekt söndag.

Annars har veckan förflutit lugnt. Ikväll är det träningar för Laban & casper och jag har pass på EH.

Ha det bra, imorgon är det fredag:-))
//Lissan

1 kommentar:

  1. Vilken kanonfin skidkille i längdspåret. Det ska bli roligt att se dina fina medaljer när vi kommmer upp nästa gång.Grattis Laban till din målgång och vackra medalj! Vilken tjusig snögubbe Leo hade byggt.
    Och Casper som lirar innebandy i värmen inomhus. Spridda grabbar - det gäller att finnas på olika platser samtidigt! Kram carola

    SvaraRadera