lördag 25 september 2010

Dålig bloggare:-)

Oj, oj, oj vilken dålig bloggare jag är, en hel vecka sen jag var in här och skrev. Måste skärpa mig:-)

Först måste jag ju börja med att gratulera min älskling som fyllde år igår.
STORT grattis till dig.

Men eftersom det är stoppvecka på fabriken, så jobbar NN ända tills 22:00 på kvällarna så kalaset är flyttat till nästa fredag. Men han kom hem mellan 16-17 så vi kunde äta tillsammans och ge honom presenter, som i år blev en ny väckarklocka och en skjorta.

Annars har veckan varit bra med träning för Laban och mig då barnvakt behövdes och i onsdags blev vi bjuden på fika hos familjen Vedmans. Alltid lika trevligt och sitta och surra med Malin och Mats.

Igår kom suss på mysfredag. Glass och tv tittande.
Idag är det regn och rusk. Casper ska på fotbollsavslutning. Vandring upp på åsberget och grillning där. Vi andra åker in till stan och åker på bibblan och sedan tar vi en fika. Ikväll ska Ebba och Elliot sova över här då deras föräldrar ska slå klackarna i taket:-))

Här kommr lite bilder från förra söndagens strapatser i skule naturreservat.

Perfekt med en "trallstig" när man har vagn.

Nybyggd stor grillplats som inte är invigd än:-) Men det gjorde vi.

Vi gick vidare från grillplatsen upp till denna utsiktsplats. Super fint.

Sedan gick vi tillbaka ner för grillning av korv och pinnbröd. Helt klart värt ett besök.

Ha en trevlig helg/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar