torsdag 9 september 2010

Snart helg igen!

Hej vänner, jag vet! Har varit dålig på att blogga den sista tiden, men har helt enkelt inte riktigt tid:-))
I söndags var jag ju på scrapcafé. Hur kul som helst. Hann göra 6 LO´n och 4 kort + en massa fikande oh lunch & middag = en trevlig dag.

I måndags efter jobbet tog vi en sista båttur för i år. Solen sken och det var perfekt båtväder. Tog med oss hamburgare som vi grillade till middag.
Labans skidträning började i tisdags. Snön lyser tack och lov med sin frånvaro, så inga skidor än, de kör barmarksträning. Själv hade jag pass på EH.
Igår onsdag blev en lång dag med jobb 7-16:30 och sedan på kvällen föräldramöte.

Idag hade jag en kortdag och eftersom Laban och Casper skulle följa med kompisar hem efter skolan tog jag Leo och mor med mig in till stan. Åt lunch och strosade i affärer.
Och kan ni tänka er att jag gjorde ett shopping fynd:-)) Nu snackar vi inte jacka, skor eller byxor som jag är i stort behov av utan det blev detta....
.
.
.
.
.
.
.
.

Har funderat ett tag på att köpa en, så jag slog till idag. En fjärils stans:-)))
Hade en 15% på Lajbans, så då var det ju bara att slå till. Trycker ut super snygga fjärilar, så nu kan jag scrappa vidare.

Sedan blev det ett par byxor till Laban. Han skulle hehöva minst 4 par till, som han har vuxit på längden. Får ta det en annan dag + att jag måste köpa en present till NN som snart fyller år. Sedan var det ju det där med mina skor, jacka och byxor som jag behövde???
Ikväll blev det att cykla in till stan för att ha pass. NN behövde ju bilen för att köra Laban på träning. När jag kom hem satt mor och Åsa i soffan. Kaffe och idol tittning.

Och sedan, höll på att glömma så har vi blivit bjuden på en bröllopsfest i november:-)) så roligt. Ulrika min kompis från förr. Hon är ju min kompis nu också, men vi träffas väldigt sälland nu för tiden gick och gifte sig i lördags med sin Tommy. Stort grattis.
Så nu är vi alltså bjuden på partyt.

Så är det fredag imorgon och jag slutar alltid 16:30 på fredagar, så det blir en hemmakväll i soffan:-) Helgen är annars ganska oplanerad:-)
Må och lev/lissan

1 kommentar:

  1. En mycket snygg fjäril. som jag nog kommer att låna en del. Ett hjärtligt stort tack för lunchen på port9.
    God natts kram från din mor.

    SvaraRadera