tisdag 28 september 2010

Trött....

Hej vänner. Undrar om det är årstiden, men känner mig så trött och orkeslös nu för tiden:-)

NN har ju stoppvecka denna vecka, så han har jobbat till 22:00 varje kväll vardag som helg, men nu ser det ut som att det är sista kvällen.

Igår tog jag en föräldradag så Leo, Åsa och jag skjutsade mor ner till sundsvalls sjukhus där hon hade tid för röntgen. Fick svar under dagen och allt såg bra ut -perfekt:-))
Skopunkten och inhandling av höstskor till grabbarna. Var sitt par blev det och för endast 420 spänn. Passar min börs perfekt. Sedan lunchade vi på ikea innan vi började vandringen runt där. Lite småprylar blev det och självklart värmeljus. In på birsta galleria och tog en fika och strosade runt i butiker.
Var inte hämma förren srax efter 18:00 och då var det till att hämta Laban och Casper hos Tanja där de varit på eftermiddan.

Idag efter jobbet blev det pass på EH för mig. Casper och Leo följde med och Laban skjusade jag till mormor/morfar som i sin tur skjutsade honom till skidträningen.
Och sedan hämtade jag honom där.

Nu sover de små och jag ska nu lägga mig i soffan ett tag.
Må gott //lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar