torsdag 2 september 2010

Märkt för livet.

Hej vänner! Så har man nästa gjort en arbetsvecka igen.
Här hemma har det hänt en del också. Igår blev det putsning av rutor i "fin"rummet och uppsättning av nya gardiner. Idag tog jag köket och gjorde likadant. Så nu är det bara resten av rummen kvar:-))

Leo har haft lite feber i veckan. Nn var hemma i tisdags och sedan igår var han hos farmor & farfar.

Idag hände det?? vad undrar ni?? Jo jag gjorde en tatuering. HAr länge velat göra en med mina barns namn och när syster Åsa skulle boka tid för att göra en tatuering hakade jag på. Så idag vid 12:00 låg jag under nålen. Faktiskt så gjorde det inte alls ont. Känndes bara som att man rispar på skinnet. Blev supernöj med resultatet.
'
'
'
'
'
'

Inte världens bästa bild, men ni ser ju hur den ser ut. Snygg va:-)
Nu måste man smörja och plasta in den med plastfolie några dagar.

Hade också ett core pass idag och det var hela 17st på passet=kul.
Sedan har en grävare varit här och planat ut för vårat projekt "garagebygge"

Imorgon är det fredag och jag börjar sent. På kvällen är jag bjuden på räkbåten med EH. NN ska jobba, så barnvakt är fixad.

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan ett tag. Ha det bra/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar