söndag 5 september 2010

Scrappdag:-)

Vilket härligt väder vi har fått igen, än om det är lite kallare i luften.
Räkbåtsturen i fredags var trevlig. Som vanligt när det är något så kör det ihop sig. NN skulle jobba på lutbåten , så mormor fick komma och vara barnvakt.
Kom hem vid 22:30, så det blev inte så sent.

Igår var en hemmadag. NN kom hem 04:00, så han sovde hela förmiddan. Själv så blev det läxläsning på morgonen och sedan pös de stora barnen till kompisar.
Jag och Leo klädde på oss och gick ut. Städade bort lite sommarsaker och så.

På eftermiddan bestämde vi oss för att åka in och ta sommarens sista mjukglass, men de hade stängt. Blev en GB istället. Handling på Willy´s. Tacos till middag ute på altanen:-)
Sedan hade vi lovat barnen att spela buzz. 2ggr blev det och jag vann bägge gångerna:-) Tv tittning innan läggdags.

Idag ska jag ägna dagen åt att sitta och scrappa:-)) Det är nämligen scrapcafé idag ordnad av highcoastscrappföreningen. 10-20:00. Lunch, middag och ett kakbuffébord med ca 30 sorter. Alla som är med ska baka en kaka och ta med sig. Så jag får se hur mycket scrappande det igentligen blir idag:-)
NN däremot får en liten jobbigare dag än jag. Han tog barnen alldeles nyss och åkte till köpmanholmen där Casper ska spela fotbollscup hela dagen.

Ha en bra dag/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar