torsdag 24 mars 2011

Aprilväder...

Hej, hej:-))
Vilket aprilväder vi har fått, ena minuten är det strålande sol, sen snöar det, sol igen och nästa gång man tittar ut regnar det. Men snön håller sakta men säkert på att tina bort, än om det kommer att dröja länge innan allt är borta. Till och med grabbarnas cyklar åkte fram här om dagen för lite testkörning på asfalten som var bar och torr:-))

NN hade jour förra helgen, så den var ganska lugn. På lördan blev det en stadstur.

På söndagen åkte jag, Laban och Leo ut till gullvik med suss och Linda och barnen. Strålande sol, så det var till att bättra på fräknarna:-) Grillning och surr.
Sedan blev det en tur till Niklas kusin Peter som fyllt 40.

Veckan har flytit på bra, ett litet missöde bara. I tisdags hoppade jag in extra och hade ett step pass på EH och medans skulle NN och grabbarna upp till skyttis där Laban hade skidtävling. De hann till varvet ungefär innan Leo la värsta spyan i bilen. vände hem och bytte på Leo för att göra ett nytt försök för att få Laban upp till tävlingen, spydde dock igen, men Nn skjutsade upp Laban där mormor, morfar och Åsa tog över. De var nämligen där för att se på tävlingen.
Så igår onsdag blev en VAB-dag för mig. Leo spydde inge mer, men hade lite feber igår. Idag slutar jag ju tidigt, så NN var hemma till lunch.

pass för mig idag igen och samtidigt hade Casper match i modohallen. De vann med 6-3 och Casper hade gjort 3 mål, så han var supernöjd:-))

Imorgon har NN jourledig fredag och jag har tagit ut en föräldradag, för att överraska grabbarna med en slalomdag i bjästa. Så nu håller vi tummarna för att det blir sol och sedan att det inte blåser så mycket, så vi kan åka iväg.



En GLAD och SUR Leo:-))
Längtar till på lördag för då är det den årliga STORA vår scrappträffen på nola med ca 150 scrappare som sitter en hel helg och bara scrappa -galet, men roligt. Jag ska scrappa dessa bilder på Leo, lägger ut sedan hur de blev.

Må gott och ha en trevlig helg//lissan

1 kommentar:

  1. GRATTIS till en super duktig hockykille som gjorde hela 3 mål, bra gjort Casper kramar från mormor

    SvaraRadera