söndag 27 mars 2011

Scraphelgen...

Vilken helg:-)) Det är ju helt galet igentligen. ca 150 scrappare som sitter i dagarna 2 och bara pysslar. Knappt att man hinner äta.
Började redan på lördan kl. 9:30 och var inte hemma fören 23:30. Ganska ont i huvutet hade jag då, men lite avlvedon och sömn så var man pigg och fräsch i morse igen. Dessutom en timmer kortare pga av sommartiden som trädde i kraft i natt.
Hade tur igår och vann på lotteriet som annordnas varje år med massor av fina priser och tror ni inte att jag kammar hem första priset, som var ett dyrt......

Faber castell pennor 60st:-)
Under helgen ordnas olika tävlingar där man ska scrappa efter vissa ordningsregler, det kan vara efter en skiss, eller i vissa färger mm.
Här kommer några som jag gjort.

Leo GLAD & SUR.

ROCK Laban.

Männen i mitt liv:-)) Och sedan hade jag ju turen att vinna 1:a pris med denna LO på Leo.

Scrappade efter en skiss med bara svart, grått och vitt.
Vann scrapsaker bla, papper, blommor mm. Det som var så roligt var att även min mor gick och vann en annan tävling, men med samma bild som jag hade:-))

Slut på scrappning för ett tag nu. Var hemma vid 16:00 idag och då var det bara till att dammsuga, tvätta och fixa här hemma för kommande vecka.
Må gott mina vänner/ Lissan

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS Lissan till första priset. Leo kanske ska satsa på en modellkarriär - vann ju i två tävlingar! Kram carola

    SvaraRadera