fredag 12 mars 2010

Här är jag:-)

Här är jag igen. Vet inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt var det fredag. Veckan har alltså rullat på i en väldans fart.

Några kalas har vi hunnit med. Tommy i onsdags, men han fyllde i söndags och sedan Peder igår. Pass på EH mån & igår + caspers och Labans träningar:-)
Har ju glömt att visa denna bild...

Laban klarade skidskolan och fick både diplom och mössa för någon vecka sedan. Skidskolan är slut, men träningarna fortsätter.

Solen skiner och det är vår i luften härligt. Imorse började NN 06:00 och jag 06:15, så det var att kliva upp i ottan och ta med mig barnen till jobbet en sväng innan deras avd. öppnade.

Leo sover fortfarande, men sedan ska jag och grabbarna in till stan och fika sportlovsfika:-) Sedan är vi bjuden till fam. Vedmans på middag -perfekt.


Tävlingar är roliga och denna gång hoppas jag att jag ska vinna:-) Gå in och ta en lott du också eller bara för att få lite inspiration. Annica har köpt en och då vill jag också ha en sådanhär marskin:-)

Må gott/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar