torsdag 18 mars 2010

Vinter igen....

Japp, den kom tillbaka, vintern alltså. Bara att gilla läget.
Igår följde Ebba och Elliot med oss hem och jag slog till med våfflor till middag. Allt för barnens skull:-)
Sedan roade vi oss på var sitt håll i familjen. Casper åkte på hockyträning med mats & Elliot. NN, Laban, Leo och Ebba åkte till bjästa. NN och Laban skulle klippa sig hos farmor.
Själv blev jag skjusad av NN till mor och där satt jag och surrade och drack kaffe, till de skjutsade mig till Linda. Linda hade nämligen ett barnklädesparty "blingo" som jag var bjuden till. Inhandlade en joggingjacka och en mössa till Leo. Fika och surr. Sedan fick jag lift till konsum och sedan gick jag sista biten hem.

Idag böjade jag tidigt och med det slutade jag också tidigt. Nu väntar jag på att grabbarna ska komma hem från skolan så vi kan åka och handla - det ekar tomt i kylskåpet. Sedan ikväll har jag pass och Laban har skidtävling:-)

vi hörs/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar