fredag 19 mars 2010

Scrapphelg:-)

Hej på er! sitter i soffan och kollar på tv`n och datorn. Jag är ju tjej, så jag kan göra två saker samtidigt:-)
Dagen idag har varit lugn. Jobbade till 16:30 idag, så det kändes som det blev kväll på en gång. NN har haft jour ledigt idag. Hade sett en bil på blocket som han var sugen på, så han lämnade Leo hos mormor och tog med Åke och åkte upp till Umeå för att ta en titt på bilen. Den var väl inte riktigt så fräsch som han trodde, så det blidde ingen bil.

Ebba & Elliot har varit här ikväll för Malin & Mats skulle bort på galej en sväng. Tacos till middag och sedan har vi bara softat framför tv`n.

Imorgon smäller det. Det är ju nämligen dags för den STORA scrapphelgen på nola. 130 pysslare kommer det att vara, så kul. Vet att ni kanske inte riktigt förstår. Det gjorde inte min arbetskollega när jag sa det till henne heller. Hon undrade vad vi gjorde från 10:00 fram till 23:00 och sedan hela söndagen också. Sa att det igentligen är alldeles för lite tid för att hinna allt man vill:-)

Det blir ju både en pyssel och kompis-surr helg. Mor, Ingrid(mor´s granne), Suss, Annica, Tanja och jag är det som ska poola ihop i dagarna 2. Har packat ihop alla saker som jag ska ha med mig imorgon och jag kan ju säga att man har samlat på sig lite:-)Ska väl gå och lägga mig nu så jag orkar med allt pysslande.

Ha en bra helg, för det ska jag ha/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar