tisdag 16 mars 2010

Hej svejs.

Hej vänner. Vilket härligt väder det är ute:-)

I söndags tog Tanja och Jag en stärkande promenad runt slussen medans grabbarna var på kalas. Sen på eftermiddan blev det ännu mera kalas, nämligen Amanda 4år. Cilla och Johans lilltjej som hunnit blivit hela 4år. Fika och surr innan det var dags att ge sig av hemmåt. Innan lägg dags blev det dags för "Wipeout" på tv`n och lite skratt:-)

Måndag igen och barnen tillbaks till skolan efter lovet. På jobbet var alla tillbaka också. Förra veckan hade vi runt 5-8 barn, men igår var de 16 phu. Tur var att jag slutade tidigt. Vet inte riktigt vad som hände på eftermiddan, men jag börja känna mig lite illamående, så jag låg på altanen i soffan och vilade medans barnen lekade. Ja, ni hörde rätt. Jag låg på altanen. När solen lyser på dagarna blir det jätte skönt där ute. Spydde aldrig, men fick gå på toa några gånger:-) Det blev lite bättre och det var ju bra eftersom jag skulle ha pass på EH. Var inte så mycket folk och det var ju tur eftersom jag kände mig ganska spak. Hemma igen blev det soffläge. NN åkte till Peter. Gick och la mig tidigt.

Idag börjar jag sent och stänger sedan på jobbet. Känner mig piggare, men har nu fått regält ont i halsen. Det är bara att försöka att inte svälja så mycket:-)


Lägger in en bild på den fina t-shirten som grabbarna fick av fam Staberg när vi var i sälen. Super snygg, eller hur? Både t-shirten och killen:-)

Ha en bra dag allihopa/lissan

1 kommentar: