söndag 30 maj 2010

Grattis....

Grattis alla mammor och en extra stor kram till just min älskade mamma:-)

Imorse blev jag väckt av ett fasansfullt liv när 3 barn kommer inrusande i rummet med paket och teckningar:-)

Blev så överraskad så och dessa fina paket jag fick. Nya foppisar, ogräsplastkorg och fina teckningar. (hade mer eller mindre köpt mina paket själv) Ska man ha några får man göra det:-) Sedan hade de dukat upp frukost nere i köket.

Casper hade sedan fotbollsträning och sedan cyklade jag, Leo och Laban upp till mor/mormor. NN sjutsade Casper på kalas och kom sedan. Hann nästan ända fram innan det började regna, så lite blöt blev vi.

Mor fick en extra fin morsdagspresent av oss iår:-) nämligen en mobiltelefon. Åke har ju börjat jobba, så då tar han med sig deras mobil och då står mor där utan. Men nu har hon en egen och hon blev super glad:-) Fika ute på altanen medans regnet smattrade på taket -mysigt. Åsa och Maria var också där.

Laban stannande kvar där för vi ska nämligen kl. 16:00 åka och äta morsdagsmiddag på "Matcompaniet" och då sluter Solveig & Anders också upp och sedan tar vi efterrätten hos Maria:-)Så Laban åker dit med mormro/morfar.

Nu är vi hemma en sväng, så Leo får sova lunch. Må gott allihopa/lissan

1 kommentar:

  1. Hej Licette. Här kommer 1000 tack för en fantastisk dag med er plus den fina telefonen, än en gång tusen tack.kramar från mor.

    SvaraRadera