måndag 24 maj 2010

Lekparken.

Måndag idag och den startade jag väldigt tidigt med att öppna på förskolan 6:15 -usch vad tidigt det är. Slutade i och med det tidigt och det gjorde NN också. Han har lutbåt ikväll och då var han ledig lite på dagen för sedan började han 18:00 ikväll och jobbar fram till 07:00 imorgonbitti.

När barnen slutade hande vi packat fikaryggsäcken och begav oss in till stan och den "nya" lekparken. De ha nämligen gjort om och byggt till en massa saker på den stora lekplatsen istan. Klart vi ville testa den.

Här cyklar vi runt på en cykelkarusell. Riktigt rolig faktiskt även för oss stora:-)
Fikade och lekte lite mer.

Denna gunga var super cool, en sådan vill jag ha hemma på gården.

NN ville också testa något, men har ingen balans:-)

Hem för att fixa middan och sedan som vanligt kör ju allt ihop sig, men som vanligt löser det ju sig också.
Jag pass, NN jobb och Laban orientering samtidigt????????
Casper blev hos Elliot, Leo hos mormor, morfar följde Laban på orienteringen:-)
Hämtade upp Casper efter passet och begav oss till mormor/morfar. Fika och sedan hem för att sova.
Nu sover alla och jag sitter här, men ska snart slänga mig i soffan.

Vi hörs/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar