torsdag 8 juli 2010

Facebook

Japp, så trillade man dit:-) Skaffade mig en facebook igår.
Vet inte vad som har hänt????? Men det verkar som om att om man vill veta lite vad sina vänner gör så måste man ha en. Får alltid höra ibland tex. hörde du vad den har gjort? vet du att den? osv. Näääää, det vet jag inte brukar jag säga. -När sa hon det? -Nä, jag läste det på facebook.

Tragiskt att man måste ha en facebook för att prata med kompisarna:-)
Men nu kan de inte komma undan, nu kommer jag att veta allt.

Hade ju tänkt åka in på Salem igår, men NN fick jobba över och var inte hemma förren halv 8. Åkte då in och bara for förbi. Knök fullt med folk -kul.
Drog upp på coop för handling. Funderar på att åka ut med båten i eftermiddag då vi går på SEMESTER- jippi äntligen semester.

Nu ska jag väcka barnen och skjusa upp dem till mormor. Ha en bra dag.
Vi hörs på facebook:-) hi hi/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar