lördag 31 juli 2010

Hipp, hipp Hurra....

...för mig idag:-)
Oj redan 37 år. Vaknade av att mina älsklingar kom in och sjöng för mig på sängkanten. Laban hade ritat en jätte fin teckning och sedan fick jag var sin triss lott av grabbarna (ingen vinst) och ett stort paket av NN. I paketet fanns en massa papper och ett kuvert:-) EUROPE biljetter till parken nästa lördag -nice + ingick det middag innan.
The final countdown........
Kommer att sjunga mig hes:-)

Har här fixat med pajer, sallad, tårta mm för firning. Vinaren är sprättad, isen är infrusen och rosé vinet i kylskåpet. Nu är det bara att börja.......
Ha en bra dag allihopa.

Skål på er//lissan

2 kommentarer:

  1. Tänk inte en dag äldre än 20. Du ser verkligen fräsch ut. Hoppas har varit riktigt bra väder idag. har att du har haft en riktigt bra födelsedag med massor av vänner och paket. Här har det badats hela dagen - barnen alltså!!- och Carro och hennes lillebror Gustav har också varit här. Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Nämen Lissan - nu har du inte varit in och skrivit på flera dagar. Kram carola

    SvaraRadera