tisdag 6 juli 2010

Sommarkul

Hej vänner. Nyss hemkommen från jobbet. Jobbar ju uppe på sommarförskola på sunnanäng denna vecka. Går ganska bra. Dels är det ju ca 25 nya barn + ny personal som jag inte jobbat med förut. Fast Linda är där, så det känns kul att få jobba med henne. Så man är lite trött när man kommer hem.

Mina barn däremot har riktigt sommarlov med nya äventyr varje dag. Igår var Leo hos mormor och när jag slutade åkte vi till stan och fikade. Laban och Casper sovde ju över hos Ebba och Elliot och igår på dagen hade de åkt upp till Malins mors stuga. Hemma igen packade vi om och åkte till bjästa där barnen skulle sova över.
Idag har mina grabbar varit med farmor och farmors kompis med hennes 2 barnbarn i Sidensjö på sagostigen som finns där.
Och imorgon blir det en mormor och Åsa dag:-) Så mina barn har det super. Tur att ni finns allihopa medans en annan måste jobba och stå i:-) Betalade nämligen resan igår och då försvann 18000 på ett knapptryck, så jobba måste man.


Igår när vi lämnat barnen i bjästa for vi förbi Annica och Bersa en sväng. NN hade gjort några plåtar till poolen. Sedan stannande vi på statoil och hurde en Vallander film som vi sedan såg på.

Ikväll är det scrapkväll och Annica och jag ska dit och scrappa lite, eller surra somd et mest brukar bli:-)
Må gott. Bara 2 dagar till semester nu/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar