fredag 18 juni 2010

Fredag:-)

God morgon! Är uppe före tuppen idag.
Veckan har förflutit ganska lungt. Igår hade jag världens huvudvärk och den håller i sig idag också, än om i mindre skala. Tror det är vädret som gör det.
Gjorde mitt sista pass på EH innan sommaren, så nu har jag sommarlov från pass:-) Men å andra sidan är det nu jag måste börja träna. Fick cykla in och hem från passet pga att NN for med Laban på orientering. Farfar var här och passade Casper och Leo.
Åsa och mor kom sedan på en kaffetår.

Simskolan för grabbarna går bra. Svårigheten är bara att få dit och hem dem, men vi samkör med Tanjas och det har gått bra hittills.

Ikväll är det tjejparty på min altan. Gamla polare som ska sitta och surra och dricka vin -låter väl trevligt.

Nää dags att väcka de små liven. Ha en gra dag/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar