fredag 25 juni 2010

Midsommar

Glad midsommar på er allihopa. Här vaknar man med strålande sol och frukosten framdukad på altanen:-) dagen kan ju inte ha börja bättre. Känner på mig att detta kommer att bli en kanondag.

Leo min lilla midsommarkille med krans på huvudet:-)

Igår hade vi en Åsa dag. Efter jobbet for barnen och jag in med Åsa på stan. Först blev det mjukglass på villa kiosken och sedan in på stan en sväng. Nya badbyxor till Casper och tennisskor till Laban. Hem igen var NN hemma och ville ha bilen för att fara och köpa en kompressor. Åsa, jag, Casper och Leo tog då cyklarna till konsum för att inhandla lite mat. Grillning ute. Maria och Patrik bjöd vi också in på middag. Satt ute i det fina vädret. Sedan blev det jorgubbar och grädde -mums

NN kom inte bara hem med en kompressor, utan också detta

Har funderat på att köpa några sköna stolar att softa och sola i och hade sett dessa i ett reklamblad. Så NN slog till och sedan vart det att skruva hela kvällen. Så här ska jag sitta och relaxa när jag får tid.

Casper hade ju cup förra veckan och i veckan var det en bild i ÖA också. Typ som denna.


Nä dags att fixa till sig för midsommar. Ha en supertrevlig dag.
Kram lissan

2 kommentarer:

  1. En så UNDERBAR Midsommarkille! Och vilken fantastiks man du har som fixar framdukad frukost på altanen och inköpta solstolar med bord. Kunde det bli bättre.
    Hoppas att ni hade en lika fantasisk Midsommar som vi. Vi var på Torö från tidig morgon till sen kväll. var hemma igen vid 22:30 tiden. Kram

    SvaraRadera
  2. Måste ju också tillägga denna underbara kille som sitter i sitt fotbollslag och är cool. Hoppas att man kan få se Casper spela igen. Och dessutom var ni i tidningen också med laget. Kul. Spara tidningen!
    Kram

    SvaraRadera