söndag 27 juni 2010

Solbränna

Hej hopp! Så har man skaffat sig sin första bränna för i år:-) Såg det och känner det också nu när jag klivit ur duschen och tittade i spegeln. Och jag som tycker att jag inte suttit så mycket i solen idag, än om jag varit ute hela dagen. Blåsigt har det också varit, så flicen har varit på stora delar av dagen, men det är i ansiktet och fram på bröstet som det har blivit rött:-) Men det är bra det då känns det som det är sommar.

Väldigt lugn dag näst intill tråkig. Följde Casper på träning i morse och det blåste jätte mycket. NN följde Tommy för att sjösätta deras båt. Laban har varit hos Ville och Casper hade Isac här. Och det var nog då, då Leo sovde som jag satt i min snygga relaxstol och läste tidningar som jag blev lite bränd:-)
När NN kom hem tog vi en cykeltur bort till kiosken och köpte oss en glass. Cyklade förbi och hämtade hem Laban. Hamburgare till middag och sedan for NN igen för att hjälpa nästa vän i nöd:-) Tomas hade krångel med sin parabol.

Satte barnen i badkaret för att skrubba dem rena. Mor och Åke kom förbi en sväng och drack kaffe. Nu sover barnen sött. Hela 2 veckor kvar innan det blir semester för mig, men den som väntar på något gott........väntar alltid förlänge:-)


Det är ju mest Leo som är hemma, så det blir flest kort tagen på honom. Denna motorcykel går varv efter varv runt här hemma. Extra cool måste man vara när man kör båge också:-)
Hoppas eran vecka blir bra. Solen verkar ju ska lysa på oss. Bra då kan jag fortsätta på min bränna. Må gott/lissan

1 kommentar:

  1. Stort GATTIS på namnsdagen lilla Leo. Snart ses vi i sommar. Kram

    SvaraRadera