lördag 5 juni 2010

Scrapdag:-)

Hej vänner!
Solen skiner och det är scrapdag -kan det bli bättre:-)
Förra året såg Leo ut så här när han blivit myggbiten:-(


Iår blev det lite lindrigare (dålig bild) men eftersom vi fick medicin förra året kunde vi använda den iår, så det gick snabbt över.

Igår fredag slutade jag tidigt så Leo och jag tog oss en liten stadstur. Laban & Casper var på kalas. På kvällen var jag iväg på grillparty med Energihuset. Grillning, vin och sedan surr om hur höstens passchema skulle se ut. Nästa år kommer jag bara att ha pass på torsdagar. Var hemma vid 23:00 igen.

Nu blir det frukost och sedan iväg på en heldag med scrapping. Vet, jag har lite dåligt samvete att jag är borta väldigt mycket nu. Men ons-fre i veckan som kommer är jag ledig och då ska jag ägna varje vaken stund till mina älsklingar.

Och bäst av allt är också att min älskade lillebror Björn med sköna sambon Rosi (+Rosis föräldrar) kommer upp till veckan och sedan fyller ju guldklimpen LEO 2 år. Vilken vecka att se fram emot:-)

Ha en skön lördag. Vi hörs/lissan

1 kommentar:

  1. Oj, vad lilla gubben såg illa ut förra året. Vilken tur att ni hade medecin som kunde lindra. Nationaldagen idag - och flaggan i topp! Blir en fullspäckad vecka - som vanligt- för er.
    Kram Carola

    SvaraRadera