onsdag 14 april 2010

"Back to the 80`s"

Hej vänner! Redan onsdag:-) Idag vaknade jag av huvudvärk, inte bra. Tror det berodde på lite vattten igår + att jag var ute mycket och kisade i solen. Slutade tidigt och tog alvedon och ipren och la mig på soffan i nästan en timme och det blev faktiskt lite bättre.

Satte sedan Leo i bilen och hämtade upp grabbarna på skolan. For upp till mor och tog en fika. Systrarna Åsa och Maria kom också förbi. Sedan klädde vi på oss och gick ut i solen. Grabbarna höll på med vatten/snö/gegga lek. Hem för att fixa middag.
Hemma gjorda biffar och potatis:-)

Sedan kom Linda hit och vi fixade iordning oss för vårt "Back to the 80`s" pass som vi skulle ha på EH. Ett happeningpass som vi fixat. 80-tals aerobics alá Susanne lanefelt. Musiken och självklart klädseln måste vara rätt.

Nu blev ni allt avundsjuka:-) 20 glada medlemmar trängdes för att komma in på passet:-) Och vi hade hur kul som helst.

Solveig & Anders kom precis innan jag for. Fick ett jätte fint hjärta som kan hänga och man kan ha värmeljus i. Tror jag ska ha den i vårt "spa" rum. NN och grabbarna fick också paket. Tusen tack.

Nää, nu är det soffan ett tag och sedan sängen. Må gott/lissan

1 kommentar: