torsdag 15 april 2010

Snart helg:-)

Hej vänner. Känns som det snart är helg- perfekt. Har haft något varje kväll denna vecka, så det känns skönt med helg. Fast jag tror inte den blir så lugn heller:-) Casper har nämligen innomhuscup i fotboll och första matchen är på lördag kl. 8:00 och sedan har han två till under dagen. Går han vidare blir det matcher på söndag också. Det är bara att trycka upp banderoller och så och heja. Sedan ska vi försöka hinna med, iallafall Laban och jag att se isgalan på kempis på lördag.

Idag började jag tidigt, igen. Till veckan ska jag ha en student som läser till förskollärare. Jag är nämligen handledare och hon ska vara på min avd. i 5 veckor. Så idag efter jobbet var jag iväg på en handledarkonferans i stan.
Sedan har jag även hunnit med pass på EH, nattat alla barnen och nu hamnade jag här framför datorn.

Peter är här och hälsar på, så Nn och han ser på hockeyn och surrar.

Imorgon stänger jag på förskolan och sedan blir det mysfredag med familjen. Tror vi ska grilla lite kött på altanen, låter mumsigt va:-)

Vi hörs/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar