fredag 9 april 2010

Ikea tripp:-)

God morgon på er. Här laddar vi för en ikea tripp:-) Fast igentligen är det biltema som gäller och inköp av cyklar till grabbarna. Leo ska vara med mormor och Åsa -han längtar:-)

Igår var jag ledig och som det inte är nog med alla barn man har på jobbet, så såg jag till att ha en hel hop på min lediga dag också:-) Som man bäddar får man.......
"Knasiga Kojan" var destinationen denna dag. Ebba, Elliot och ville + mina egna 3 följde med mig. Dessvärre rymdes ju inte alla i bilen, så Linda fick komma hit och hämta upp 2st:-) Så även Linda, Thilde och Anton var med + Annica, Felicia och Alexander kom också dit.

Full fart på barnen från 10:00 tills vi åkte hem halv 3.


Det var knappt man såg av barnen. Lunch intogs och sedan vard et full fart igen.

Leo och Thilde lekte tillsammans.

Sedan på kvällen var det pass på EH och sedan for jag på UH med Suss och Maria och surrade och fikade:-)

Nää dags att bege sig med S-vall. HA en bra dag/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar