fredag 23 april 2010

Fredag:-)

Oj vad denna vecka gick fort och spännande saker håller på att hända framöver för min räkning, men tyvärr kan jag inte avslöja något för tillfället. Det måste bli helt klart först och då är ni de första som får veta:-)

Har känt mig otroligt trött denna vecka och gått och lagt mig tidigt, men jag hoppas det går över:-) Annars rullar allt på. Alla träningar för grabbarna har tagit slut, så det är ganska lungt på kvällarna. Det är bara jag som fortfarande har pass vissa dagar. Snart börjar dock Caspers fotbollsträning 2 dagar i veckan.

Ikväll blir det jobb på brux. Tror inte jag varit där sedan innan jul. Fast det passasr bra nu att jobba några gånger, så får man en större semesterkassa:-) eller rättare sagt, man kanske får en semesterkassa.

Annars är helgen lugn. Måste nog in till stan och köpa lite småsaker bla. fotbollsskor till Casper och ett par springskor till Leo. Sedan skulle jag själv behöva inhandla några byxor. Springer runt med mina jeans varje dag, så jag nästan nött hål på ändan, än fast jag nästan aldrig sitter på den:-)

HA en super trevlig helg/ lissan

1 kommentar:

  1. Nu Licette gör du mej verkligen nyfiken, hoppas kvällen på Bruks har gått bra för dej.Vi får höras imorgon, kram på dej min älkade dotter / mor

    SvaraRadera