torsdag 29 april 2010

Förskyld:-(

Hej! Känner mig lite hängig idag. Ont i halsen och huvudet. Bytte bort mina pass på EH ikväll. Kände att jag inte kan köra när jag har ont i halsen, så jag har legat i soffan nästan hela kvällen.

Leo har ju drabbats av svinkoppor igen på hakan, så han har varit hos mormor i dagarna 2. Idag slutade jag tidigt, så vi åkte upp för att hämta Leo och samtidigt lämnade vi Laban som skulle sova över där till imorgon. Han skulle baka bullar och syltkakor med Åsa och mormor.

Imorgon är det skollov, så grabbarna ska vara hos mormor, så jag skjusar upp Casper och Leo på morgonen. Casper beställde hotellfrukost. Den skulle stå klar när han kommer:-)

Hem igen blev det soffan som gällde. Lite middag, man är inte så hungrig när man har ont i halsen. Casper åkte till Elliot en sväng och NN och Leo var nere i källaren och jag la mig i soffan igen. Kännde efter ett tag att där kan man ju inte ligga hela dagen/kvällen. Tog på oss och cyklade ner för att hämta Casper -fick en kaffetår innan vi åkte hem och slog oss ner i soffan.

NN har gått till Ken och jag sitter här och ser på tv. Imorgon är det sista april -jobbar först till 16:30 och sedan ska vi ner till Karlsén/Bergström och äta och sedan fara och se på brasan.

Måste ju berätta också att igår åkte jag in till stan för att se syrran Maria gå mannekäng. Oscarsgallerian hade kvällsöppet. Träffade upp Suss och sedan var också mor, Åke, Åsa och Patrik där. Satt på Barista och tog en kaffe innan showen började.

Dålig bild, men en riktig cooling. Träffade Maria idag när jag åkte på affären och sa att hon hade haft en så snygg jeanskjol på sig:-) Trodde den ju var från Carlings (affären hon gick för) men det var hennes personliga kjol- Ha Ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar