onsdag 21 april 2010

Min skidkung



Stolt kille innehavandes av en pokal och en medalj runt halsen. Det var nämligen skidavslutning igår och NN och Laban bagav sig på den. Hamburgegrillning, tippslinga och sedan fika och prisutdelning inne. Medaljen var för en KM tävling(klubbmästerskap) och pokalen fick alla för ett bra tränings/tävlings år i Vårby IK.

Frågade om han ville fortsätta nästa år också, och det ville han:-)

Casper var lite sur, varför får man aldrig medaljer i hockey och fotboll. De kommer sa vi.

Nää, dags att bege sig till jobbet. Vi hörs/lissan

4 kommentarer:

  1. GRATTIS så himla mycket min älskade LABAN till en bra skidsässong och medalj/pokal. Grattis än en gång, kramar från mormor

    SvaraRadera
  2. Så himla snygg medalj och pris till världens snyggaste skidkille. Grattis Laban! Kram Carola

    SvaraRadera
  3. Det är först nu som jag ser detta fina pris som du fått.
    Ett stort grattis från Mormor till min prins.
    Grattis Grattis

    SvaraRadera
  4. Det blev fel, Det ska vara grattis från Farmor till min prins

    SvaraRadera