söndag 25 april 2010

Helgen som varit

Hej vänner! Vilket härligt väder det varit i helgen:-)
I fredags jobbade jag på brux och det var "Pink Hink" som spelade. Ett festglatt gäng på ca 300 personer vard är. Var hemma strax innan 02:00.

Igår tog jag med mig mor in till stan. Grabbarna är så stora nu att de inte vill följa med in till stan, utan vill hellre vara hemma med kompisar. Än fast man mutar med fika på stan. NN är inte så förtjust i stan heller, så det är ju perfekt för mig att kunna åka in själv:-) Det blev inhandling av fotbollskor till Casper, joggingskor till Leo, avslutningskläder till Laban och en tröja och ett par svarta jeans till mig. Vet, man borde ju köpa sommarbyxor nu och inte svarta jeans, men mina hade gått sönder och de är så bra att ha på jobbet:-) Blev bjuden på fika av mor på port nio:-) tusen tack.


Leo ville prova sina skor på en gång, dessutom blinkar de när han går:-)

Senare på eftermiddan blev det grillning på altanen med mor, Åke och Åsa. Fläskfilé, kykling, kryddkorv och potatisgratäng -mums.
De åkte sedan hem och då blev det "körslaget" och "Millenium" på tv för oss.

I morse tog jag en promenad runt slussen och sedan satt jag ute i solen medans grabbarna lekade. NN var hos Mats och hjälpte han att foga klinkers i deras hall så Malin och barnen kom förbi och då blev det kaffe, bullar och surr i solen -trevligt.

Sedan har vi också hunnit med bjästa med middag och klippning av Casper och Leo.

Nu väntar snart soffan och laddning för ny arbetsvecka:-) Må gott/lissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar